Adelina
    Jag ska börja nian till hösten & funderar lite vad jag ska gå på gymnasiet, jag vill starta en egen inrednings & saker som förgyller vardagen webshop, vad ska jag då gå för linje?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kul att du har funderingar om vad du vill syssla med i framtiden! Kanske Ekonomiprogrammet eller Handelsprogrammet kan vara några program att kika på? På dessa program lär du dig hur ett företag fungerar, service ut till kund och hur du går från idé till handling med t.ex. marknadsföring, näthandel, redovisning och beskattning. /Lena, Syv