Stephanie
    Hej jag ska börja mitt tredje år i Vård & Omsorg linjen. Har alltid fått för mig att det är de jag vill arbeta med i framtiden. Men i slutet av andra året har jag märkt att jag inte är ett dugg intresserad utav det. Jag har läst mycket om handels programmet och är väldigt intresserad i det. Vad ska jag göra? om jag byter linje så måste jag gå om allt ihop

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja dessvärre blir det nog svårt att så här sent in i utbildningen hoppa över till en helt annan i år tr. Det fattas för många kurser. Kanske är det ett bra alternativ att gå klart ditt sista år och sedan finns det en hel del Yrkeshögskoleutbildningar inom Handel som kan vara intressanta, försäljning, marknadsföring mm - kolla in här http://www.yhguiden.se/resultat?Category.id=3&Municipality.county=&Education.text=

    Bättre att kolla framåt än bakåt!
    /Lena, Syv