Adnan
    Jag skulle vilja skriva ett gymnasiearbete om nya behandlingsmetoder inom bröstcancer. Har ni förslag på frågeställningar? Har jättesvårt att att hitta på en själv. För det får samtidigt inte vara allt för stort område.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Adnan,

    om du NÄMNER flera olika nya behandlingsmetoder och sedan väljer bara en av dem och beskriver den ingående och förklarar varför du valde just den metoden;

    eller om du väljer 2 nya metoder och jämför dem med varandra /tar fram för- och nackdelar i båda/?

    Om du börjar läsa artiklar inom det ämnet - så kanske du själv kommer på ngt. som du "fastnar för" och vill fördjupa dig i.

    Din handledare i Gymnasiearbete måste godkänna temat; hen kan kanske också hjälpa dig med att begränsa och ta fram lämliga frågeställningar?

    Bästa hälsningar / lycka till med ditt gymnasiearbete!

    ANNA