Marcus
    Vad tjänar en rörmokare i hallands län?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'inriktning på NA' (1 st.)

    • Anastasia

      Vad är jag behörig till efter natur-sam?

      Jag ska snart börja i gymnasiet och funderar på att gå naturvetenskapsprogrammet inriktning samhällsvetenskap. Just nu är jag mest inne på att gå juridiklinjen i framtiden, men jag är även intresserad av att bli till exempel forskare inom kemi....

      Daniel: : Hej!Juristprogrammet kräver för behörighet godkända betyg i samhällskunskap 1b och i historia 1b och båda de kurserna ingår i NA, oavsett inriktning, som obligatoriska... Läs hela svaret