Lotta
    Min son ska snart börja Gymnasiet, men han pratar inte svenska. Vi har bott i Asien under hela hans liv men kommer nu flytta tillbaka till Sverige.
    Jag hittar ingen skola som passar med de utbildningar som han är intresserad av

    Media, IT eller Design.. PÅ ENGELSKA i Stockholm.

    De skolor som har undervisning på engelska verkar fokusera på IB, Natur eller Samhällskunskap.

    Han kommer så klart lära sig svenska, men jag tror det är svårt att börjar plugga direkt på svenska.

    Tacksam för tips vart vi kan leta.