Hej Tove!

    Utbildningar till tandsköterska ges i Sverige inom Yrkeshögskolan - se de aktuella utbildningar på https://www.yhguiden.se/resultat?Education.text=Tandsk%C3%B6terska&Category.id=&Municipality.county=

    Myndighet för Yrkeshögskolan ”släpper” nya utbildningar i slutet av januari eller i början av februari varje år. Därför råder jag dig att kika noga på www.yhguiden.se mot mitten av februari då alla nya yrkeshögskoleutbildningar borde hinna dyka upp där.

    Bästa hälsningar

    ANNA