Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej,
    om du går på en skola fråga personal på din skola var studieplanen för dig finns; ofta är det studie- och yrkesvägledare (SYV) på skolan som ansvarar för elevernas studieplaner. du kan annars också fråga din klasslärare/mentor. Får du inga svar från SYV eller mentor, fråga i så fall rektorn på din skola.

    • :

      Ok tack för svar. Mvh / Terece

    • Milla : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!