Nael
    Studier som inte är på högskola.
    Var kan jag även söka stipendier för praktik i utlandet?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'möjliga arbetsplatser' (1 st.)

    • Carro

      Hur är det att arbeta som SYV?

      Hej! Jag kom precis in på SYV utbildning på distans! :) Jag tror att jag är mest intresserad av att arbeta med yrkesvägledning. Finns det arbeten som vägledare som är inom privat sektor? och har flextider samt kan ske på distans ibland? Till exempel ni...

      Anna: : Hej Caroline!Så roligt att du vill bli min kollega - en SYV!Med SYV-utbildningen kan man jobba på många olika arbetsplatser, både inom skola eller utanför skolväsendet. Du frågar om... Läs hela svaret