Kimia
    Hej,det är så att jag har ställt en fråga och väntat på svaret,men ni brukar först svara på de nyss ställda frågorna.När i själva verket är jag som har skrivit först en fråga!.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia,
    vi försöker svara på alla frågor så fort vi kan.
    Vissa frågor är det av den karaktären där man måste agera snabbt!
    t.ex. när det var sista dag att svara på Antagningsbesked igår & en elev inte kunde komma in på sin inloggning på antagningssidan. Det var då viktigt att den eleven fick svar på sin fråga - akut, så att "hen" kunde skicka epost till gymnasieantagningen igår för att inte missa sin plats på gymnasieskolan.

    En annan fråga idag var det från en elev som läser redan på gymnasiet och vill byta program. Här måste man också agera mycket snabbt - då han måste få ordna allt med byte INNAN skolan börjar - och det är mycket han måste hinna med. Därför fick han svar före dig.
    Dina frågor är viktiga men inte av den karaktären att du måste göra ngt. just samma dag. Du planerar på lång sikt.
    Det är jättebra att du planerar på lång sikt & du kommer att få svar på alla dina frågor.
    Vänligen
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare