Veronica
    När man ska göra en inloggning till appen studentkortet så finns det bara höst terminen 2019 och inte vårt terminen, varför ?
    • Milla : Jag har nu pratat med kundtjänst på Studentkortet och skriver svar på din fråga. :)

    2 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    jag har "undersökt" detta och du har rätt, det gick inte att välja rätt termin. Jag ringde till Kundtjänsten på Studentkortet, kontaktuppgifter till den ser du här:

    och påtalade problemet. Jag fick svar att de ska "kika på det" nu genast... och att du kan så länge välja en annan termin, som ligger närmast den rätta terminen. Det går, enligt kundtjänsten, ändra i efterhand.

    Hoppas mitt svar blir till hjälp för dig!

    Milla syv

    Studie- och yrkesvägledare