Lava
    Hej!

    Jag vill ändra mitt gymnasieval för jag i sista minut kände att de val jag gjort är fel men när jag loggar in på gyantagningens hemsida står det att jag inte längre kan ändra mina val även fast den sista dagen för omval ska vara den 16 maj.
    Varför kan jag inte ändra mina val?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Det kan vara ngt tekniskt problem för att sista dagen är 16 maj. Testa lite senare och sedan imorgon och om det fortfarande inte går, sök upp SYV på din skola på måndag. SYV kan hjälpa dig ändra i ditt gymnasieval och skulle det behövas, kan också kontakta gyantagningen per telefon.

    Du kan också själv kontakta gyantagningen t.ex kan du skicka e-post till dem, [email protected]

    och på Mondag kan du ringa, ring gärna kl.9 eller så fort du kan på förmiddag och tel nummer är 08-58008000