David
    Jag hade skolpraktik i två veckor. Men jag gick inte dit.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom skolan ska förbereda elever på en arbetsmarknad så är det ju bra att ni får gå ut och pröva på olika jobb i olika verksamheter. Vad synd att du inte kände till syftet riktigt - kanske ni går ut fler gånger och då kanske du kan förbereda dig mer. /Lena, Syv