Confringo
    Hejsan! Jag har precis bekräftat ja till det gymnasiet jag kom in på, det jag inte förstår är vad jag ska göra nu. Det står att jag ska skriva ut, skriva under och skicka pappret. Vart ska jag skicka pappret? Till gymnasiet? Tacksam för svar.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, vilket län/kommun gäller det? Det kanske kan vara lite olika från län till län men oftast behöver du inte svara om du kommit in på ditt första val och vill gå där. Vill du ändra något eller säga Ja till att vara med på reservantagningar så behöver du bekräfta och skicka in en kvittens. Då skickar man in sin bekräftelse till Gymnasieantagningen i det län man bor i. Adress brukar stå i eventuellt brev man får hem eller på hemsidan som man loggar in på. /Lena, Syv