Helena
    Jag har ringt nummret som står på hemsidan men det fungerar inte att lämna mitt mobilnummer och undrar vem jag kan kontakta för frågor om marknadsinriktad företagssäljare i Karlstad? Mvh Helena
    • : Om du provat både 054-557 80 00 och 0774-100 500 kan du prova Frida på 073-434 68 87, hon bör veta vem som skall kontaktas.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hoppas det löst sig!/Lena, Syv