Kimia
    För att kunna få över 1,5 på Hp.Brukar det alltid vara 160 frågor?.
    Och eftersom man bör få 120/160 rätt för att få över 1,5,hur svårt är det då att få just 120 rätt/160?.Kan du säga om det t.ex, är mest kvantitativ del som man bör få rätt på för att få just över 1,5?.

    Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej! Beställ gratis broschyr om högskoleprovet på http://www.skantzonline.com/uhr_order/order.asp
    Den innehåller all info som du behöver inför HP. Mvh Mikael
    • : Står det i broschyren om hur man får olika poäng?,samt om frågan jag undrar?.Mvh
    • Mikael : Kan inte innehåll i broschyren för att det är inte vi utan Universitets- och högskolerådet som ger ut dem.