Janice
    Jag går just nu i klass 9 men ska snart börja ansöka till gymnasium och jag undrar vilka är de 5 bästa gymnasiumen i Göteborg är? (Vill gå antingen humanistisk/samhälle eller natur ,har inte dragit en slutsats om vad jag vill bli riktigt ännu)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    ..som sagt så tror jag din lokala Syv är bäst att prata med när det gäller just Göteborgs utbud. Vad en bra skola är måste du nog dock kanske specificera. Kolla med din Syv om det finns en jämförelsetjänst som riktar sig mot just Göteborgs alla gymnasium. Gå på Öppna hus och mässor, kanske kan du gå en provdag på de gymnasier som intresserar dig mest. Lycka till!/Lena, Syv