Kimia
    Att få hög meritvärde samt jämförelsetal,än höga betyg?.

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej Kimia!
    Det gäller att få så höga betyg som möjligt på alla gymnasiala kurser och även läsa kurser för Meritpoäng och även i de kurserna (för Meritpoäng) också få höga betyg.
    Vi på Fragasyv.se känner inte några andra sätt att höja konkurrensvärdet på betygen.

    Ett annan sätt är att komma in på resultatet av Högskoleprovet.

    Mvh
    Liselotte SYV
    Liselotte