Maryam
    Hejsan! Jag går andra året på gymnasiet och jag undrar vilka bra kommunala skolor med samhällsvetenskap med inrikning beteende finns? För jag trivs inte i min nuvarande skola.

    Mvh
    Maryam

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom du dessvärre inte skriver vilken kommun du bor i så har jag svårt att svara på din fråga. Kanske du borde boka en tid med din Syv på skolan du går i nu och diskutera din studiesituation och varför du inte trivs - kanske kan man hjälpa dig? Om inte annat så kan hon/han säkert hjälpa dig vidare till annan skola. /Lena, Syv