Angelica
    Hej!
    Har planer på att i framtiden kanske utbilda mig till djursjuksköterska.
    Men ger ekonomipogrammet, samhäll-samhäll, samhäll-media behörighet till det?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du lägger till Naturkunskap 2 inom olika valbara kurser du kan välja på gymnasiet så kan du gå alla de program som du nämnde ovan - alla ger resten av de kurser som behövs. /Lena, Syv