Tobias
    Jag funderar på att söka till en gymnasieskola som ligger ca 50 mil från mitt hem då programmet inte finns i närheten av mitt hem. Jag undrar vilka bidrag man kan få till bostad och övrigt utöver inackoderingsbidrag?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, tyvärr utgår inga fler bidrag förutom studiebidrag och Inackorderingstillägg om du är berättigad till det. Vissa stipendier kanske du kan kolla på som t.ex. Gålöstipendiet http://www.galostiftelsen.se/

    /Lena, Syv