Kimia
    Alltså när man praktiserar inom äldreomsorg.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia,
    det är en perfekt fråga att ta med sig till Öppet hus på en skola som erbjuder Vård/omsorgsprogrammet.
    Det är just den sortens frågor som lärarna på programmet är ytterst lämpliga att svara på.

    Har du planerat att gå på Öppet hus?
    Vet du när Öppet hus blir på den skolan dit du vill söka till nästa år?

    Här http://www.gymnasieguiden.se/events?view=near kan du få info- om Öppna hus och andra händelser på gymnasieskolor inför gymnasieval.

    Mvh
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare
    • : Jag går på VO,just nu!.
    • Mikael : Tack för din kommentar. Fråga din vårdlärare angående innehåll i praktiken. Mvh Mikael SYV