Emelie
    Jag vill gärna gå en Juridisk eller ekonomisk linje för att få så många valmöjligheter som möjligt. Men samtidigt en skola som ligger i lund. Jag har precis varit på en gymnasium mässa men fick inte riktigt de svaren jag sökte. De jag undrar är ifall de finns något gymnasium i lund med de programmen? Och i så fall vilken betygskala ska man ligga på? Är de bara A man ska ha eller är de tillåtet att ha B eller C?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre så är jag dålig på gymnasier inom Skåneregionen och deras antagningspoäng. Kanske du kan hitta mer information här http://www.skanegy.se/

    /Lena, Syv