Kimia
    Som man bör ha fått höga betyg/hög resultat på Hp,för att komma in?.

    Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej!

    Utbildningar som det är svårt att komma in på p g à extremt hård konkurrens är: läkare, tandläkare, psykolog, arkitekt och veterinär.

    Mvh Mikael
    • : Hur många av total sökande blir antagna till läkarprogrammet vid ett antagningstillfälle?,(på ett ungefär).Mvh
    • Mikael : Det är olika i olika städer och eftersom det inte kommer att hjälpa en enskild elev att komma
    • Mikael : Kommer inte jag spendera tid för att forska i det. Du får själv ta reda på det, om du vill.