Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Linus!
    Titta gärna på en lista på studera.nu/jamfor-utbildning/?q - 27 "träffar" där jag sorterade ut utbildningar på "program inom område Naturvetenskap (studieort Göteborg)". Majoritet av "träffarna" i listan, länk ovan, är mer eller mindre relevanta som svar på din fråga.
    Du kan annars kontakta studievägledningen på Göteborgs universitet på Chalmers.