Kimia
    Finns det andra yrken där man jobbar som läkare?,och vilka yrken är det som man tjänar lika mycket som läkaryrket?.

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej, som egen företagare kan man tjäna hur mycket eller hur lite som helst. Som anställd har man hög lön som nationalekonom, kommunchef, landstingsdirektör, domare, bolagsjurist men även spesialistundersköterska som jobbar skift och övertid kan ha över 30 tusen i lön och detsamma gäller byggarbetare som jobbar på ackord och är snabb. Som svetsare om man läser till blått certifikat kan man också komma upp i över 30 tusen i månaden. Du frågar även om vem jobbar som läkare men inte är läkare... Och det undrar jag hur du menar? Förklara gärna! Med vänlig hälsning, Liselotte syv
    Liselotte
    • : Liselotte tack för svaret,jag menar vilka andra yrken det finns som man har samma arbetsuppgifter som en läkare har.Mvh