Henrik
    Hej jag är en praktisk person och jag undrar vilken linje jag borde ta i gymnasiet?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag ser att du har fyllt tjugo år vilket betyder att du dessvärre inte kan gå gymnasiet längre inom ungdomsgymnasiet. Däremot kan du söka gymnasiala utbildningar inom vuxenutbildningen. Kontakta ditt lokala Komvux för att se vad de har för utbud och boka en tid med deras Syv och diskutera vad som skulle passa dig. /Lena, Syv