elev
    jag undrar vilken inriktning finns på psykologprogrammet om det finns vad skillnaden inriktning vilken universitet man kan läsa olika inriktning.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Så vitt jag vet finns en ”avvikande ” utbildning- med inriktning på Idrottspsykologi och att alla andra psykologprogrammen i Sverige har i princip samma innehåll.