Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej, fick du examensbevis eller studiebevis på gymnasiet, när du slutade årskurs 3?
    Det är 2 helt olika situationer. Studiebevis ger inte grundläggande behörighet.
    Men, oavsett - om du har exam.bevis och behöver komplettera för särskild behörighet med fysik-kurserna eller om du på gymnasiet fick studiebevis och kommer komplettera för exam.bevis från komvux - så är det en komplettering, så du kommer prövas i BII, kompletteringsgruppen.
    Hälsningar
    Peter

    • : Tack för det snabba svaret!
    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!