Lüdde
    Ljudtekniker?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag skulle fortfarande säga Estetiska programmet till dig - dock med inriktning musik där vissa skolor kan ha programfördjupningskurser inom t.ex musikproduktion.

    Även El-programmet inom data- kommunikationsinriktningen kan ha vissa fördjupningspaket inom Event där man bland annat läser tv/film/ljud-produktion. /Lena, Syv