Felicia
    Med kamerman menar jag en sån som tex filmade Steve irvin eller filmar dokumentärer.
    Alltså reser mycket och filmar kanske Lejon eller något.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kul att du vill ut i naturen och filma! Det verkar som att du skulle kunna kolla in Estetiska programmet med inriktning media -där kan du lära dig fota, filma, producera Tv och radio. Du kan läsa om programmet här på Gymnasieguiden. /Lena, Syv