Isak
    Hej!
    Nu är det så här att jag precis börjat på sammhälle media information och kommunikation, men jag känner att den här linjen inte är något för mig, det verkar vara en sådan linje man väljer om man inte riktigt bryr sig om sina betyg. Jag är intresserad av natur, teknik, media (alltså foto och film). Men jag vet dock inte vad jag vill jobba med när jag blir äldre. Så jag hade iallafall tänkt byta linje till ett av mina andra val, förutsagt att det finns ledig plats på de, men vilken linje är bäst för mig tror du?
    1.samhälle media (den jag går på nu)
    2.teknik media information kommunikation
    3.naturvetenskapliga linjen

    Mvh

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag tror nog dina intressen mer lutar åt Estetprogrammets mediainriktning faktiskt - där kan du välja olika inriktningar inom foto och film. /Lena, Syv