Monalisa
    vissa utbildningar är ju billigare en andra, är dom bäst dyrast eller som tex svenskapilotutbildningen är ju dyrare en tafikflygarutbildning är den bättre eller varför är det så?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, svårt för mig att bedöma kvalité faktiskt - det är ju höga krav på pilotutbildningar så jag tror nog att man måste fylla dessa krav för att överhuvudtaget få utöva utbildningen. Kanske kan du kontakta Pilotförbundet och få lite mer information om vad de tycker?

    http://www.pilotforbundet.com/startsida.asp

    /Lena, Syv