Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Emir!
    Om man har flera olika betyg i samma kurs, då är det det högre betyget som gäller. I det exemplet som du tar upp, kommer därför betyg B räknas in i ditt jämförelsetal.
    Mvh Milla syv
    Studie- och yrkesvägledare
    • : Tack Milla :)
    • Milla : Jag är glad om mitt svar blir till hjälp för dig!
    • Mikael : Du får gärna tipsa kompisar om Fråga Syv, vi vill hjälpa fler att göra välunderbyggda val!
    • : Ni hjälper bra, har jag någon bekant som behöver hjälp så gör jag det
    Läs alla kommentarer