-
    har inte fått mycke info om när man ska söka in t gymnasie och är väldigt orolig. vill gärna vetaa när det är.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom jag inte vet i vilken stad eller kommun du bor i så har jag svårt att svara exakt mellan vilka datum du kan välja till gymnasiet just där du bor. I Stockholm är det mellan 20/1 till 17/2 och dom flesta städer/kommuner har sitt gymnasieval inom denna tidsperiod. /Lena, Syv