Filip
    Vilket är det bästa gymnasium om man vill bli brandingenjör ?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det finns gymnasium som kan ha olika profiler med t.ex Räddningstjänst t.ex. - ofta via Naturvetenskapliga programmet men kan även finnas på andra program - Vård och omsorg kan vara ett exempel. Prata med din Syv på skolan vilka skolor just du har och välja på inom ditt samverkansområde. /Lena, Syv