Jasmine
    Vad krävs det för utbildning eller vad rekommenderar du att man går för linje på gymnasiet om man vill jobba som reseptionist?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Du kanske kan kika på Handels- och administrationsprogrammet med inriktning Administration. Där lär man sig om administration, ledarskap och organisation i företag och offentlig förvaltning och man kan sedan söka jobb inom t.ex. kundservice och reception.