Frågor och svar taggade med '#nian' (1 st.)

    • Anton

      Är det möjligt för mig att höja mig 30 poäng till våren?

      Hej. Går sista terminen i nian just nu och skulle vilja höja mina betyg med 30 meritpoäng, vilket är målet. Självklart nöjer jag mig med mindre men minst 15 poäng. Varför jag vill höja mig är för att jag just nu har 310 i meritpoäng och det skulle vara väldigt kul att, eventuellt då, kunna gå...

      Anna: : Hej Anton,340 betygspoäng från grundskolan - får man om man har A-betyg i alla ämnen och även har A-betyg i Moderna språk som man har läst som språkval... Läs hela svaret