Brendan
    Beroende på om du har ett svenskt personnummer eller inte så ska du göra på lite olika sätt. Instruktioner för hur man får reda på sitt värde finns på: http://studera.nu/hogskoleprov/efter-provet/resultat-pa-hogskoleprovet/

    Hoppas ni alla blir nöjda över ert resultat så att ni kommer in på era "dröm-utbildningar"!

    MVH,
    • Peter : Kanonbra, Brendan! Aktuell info som är till nytta för många! Tack så mycket!
    • : Tycker mycket om din fråga, Brendan! :)
    • : Mycket bra info i Brendans "fråga", tycker jag med!
    • : Ingen orsak Peter, Gäst och Börje :D ! Hoppas ni (eller någon ni känner som behövde infon) blev nöjd över resultatet!
    Läs alla kommentarer

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Tack så mycket Brendan! Det var väldigt bra "fråga" du ställer... *L* :-) Dvs mycket bra information!
    Verkligen - tack så mycket!!!
    Bästa hälsningar
    Milla
    Studie- och yrkesvägledare
    • : Tack för feedback :D ! En fråga: Vad är det här för något: *L* . Det ser ut som en gubbe/gumma med två ögon som exploderar + en näsa. Jag har troligtvis fel, men aja :D ?