A
    Hej! Jag kan inte välja vad för linje jag ska gå! Jag vill i framtiden bli journalist, författare eller fotograf, vilken linje passar då bäst?
    Jag är kreativ och tycker om att skriva och skapa.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du kanske kan kika på två olika program som kanske kan passa - Samhällsvetenskapliga programmet/media eller Estetiska programmet/media. Båda innehåller olika kurser som jag tror är i linje med dina intressen. Du kan läsa mer om programmen här på Gymnasieguiden och även se filmklipp.

    Du kan även läsa mer om gymnasieprogrammen här http://www.utbildningsinfo.se/gymnasieskola/gymnasieskolans-program/nationella-program

    /Lena, Syv