Won
    Hej!

    Har tackat ja till en yh-utbildning. Kommer min högskole-ansökning strykas i antagningen? Vill tacka ja till den med och testa båda utbildningarna och se vad som passar. Kanske läsa båda samtidigt.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Antagning till yrkeshögskole-& till högskoleutbildningar sker oberoende av varandra, därför kan du göra så som du planerar.

    Studie- och yrkesvägledare