nikolas
    Hej det så att jag har kommit in i mitt fjärde handsval i gymnasiet och har fått plats på mitt andra hands plats och undrade om det är ett bra idè att byta skola nu.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Nikolas, svar på din fråga ligger i Om du hellre vill gå på den nya skolan, dit du kom in nu - eller om du hellre vill stanna kvar på den skolan, där du redan har börjat.

    Oavsett vad du bestämmer dig för - önskar vi på Fråga SYV dig LYCKA TILL med dina studier och med allt annat!

    Studie- och yrkesvägledare