Johannes
    Hej, jag känner att jag inte passar in i min klass och att jag inte kan få den arbetsron jag behöver. Är det för sent för mig att byta skola, men inte linje?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, vad tråkigt att du inte trivs med ditt gymnasieval! Har du pratat med någon på skolan om det? Kan det finnas något att göra åt det? Kanske kan vara bra att boka en tid hos din Syv på skolan eller hos Skolsköterskan eller kuratorn.

    Om du verkligen vill byta så får du kontakta den skola du vill byta till. Dom får sedan göra en bedömning om de kan ta emot dig så här sent in på läsåret. Hoppas det löser sig! /Lena, Syv