Melissa
    Hej!

    Jag går andra året på handelsprogrammet och känner inte att linjen är någonting för mig så jag undrar om det går att byta linje sista året till stylistprogrammet?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det blir nog svårt eftersom du missat så många kurser som just Hantverksprogrammet har - det är ju två olika program dessvärre. Det är dock mottagande skola som bestämmer så det bästa du kan göra är att kontakta den skolan du vill byta till och fråga. /Lena, Syv