Du är bäst
    Hej syv!!
    Jag undrar ifall det nästan bara är matte i no: ämena, på gymnasiet alltså om man går det naturvetenskapliga programmet?? Eller är det likt grundskolans biologi/fysik /kemi lektioner? TACK på för hand!! :-)

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Man läser många Olika ämnen på http://www.gymnasieguiden.se/program/NAoch matte är bara ett av de ämnena ... Jag råder dig boka prova- på dag som ofta kallas för "skuggning " och då kan du under en dag testa hur det är att vara elev på NA>>