Kimia
    Hej,
    läser man polisutbildning på yrkeshögskola?.
    Och vilka arbetsuppgifter har en polis?.

    Mvh

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'personal på komvux' (1 st.)

    • Moa_

      Två kurser på komvux distans?

      Hej! Jag ska söka psykologi 1 på komvux distans som börjar 5 augusti. Jag ska läsa på 50%, så kursen pågår då i fem veckor. Nästa kursstart är 14 oktober så det är fem veckor då jag inte har något att plugga....

      Milla : : Hej!När kursstart blir på komvux-kurserna är det upp till komvux. Se om du hittar information om det på komvux-webbsida. I annat fall fråga de som jobbar på komvux i din kommun.Allmänt sett,... Läs hela svaret