Marcus
    Om man ska ha eget fastighets företag. Passar ekonomi programmet inriktning ekonomi för att bli egen företagare för fastigheter?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus, egna företagare har väldigt olika utbildningsbakgrund. Man måste ha en hållbar affärsidé vilket är viktigare än exakt vilken utbildning man har. Att ha eget företag i valfri bransch handlar väldigt mycket om ekonomi och därför kan jag svara JA på din fråga. Med vänlig hälsning, Milla syv
    Studie- och yrkesvägledare