Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Magnus,
    men E i alla betyg har man lågt meritvärde och i princip kan endast komma in där Tomma/Lediga platser står, vilket det inte brukar göra på Fastighetsmäklarprogrammet.
    Fastighetsmäklare> är ett populärt yrke och många söker med höga betyg. Därför tror inte jag det blir möjligt att komma in på fastighetsmäklarutbildningen med endast E-betyg, när man konkurrerar i betygsgruppen.

    Men, som tur är, finns det möjlighet att komma in i HP-urvalsgruppen /på resultatet av högskoleprovet/ - gör högskoleprovet!
    Hälsningar

    Mikael syv