Marcus
    Det är en sak jag inte förstår. Ni säger att det är mycket pliåugg i no och matte för pilot i framtiden. Är det inte mer engelska? För det behövs ju inom yrket.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Ja, engelska behövs inom yrket pilot men även mycket matte och NO ämnen. Måste också vara fullt frisk och klara även ett psykologiskt test. Så det är svårt att uppnå full behörighet och komma in på pilot utbildningen men om det är ditt drömyrke bör du absolut försöka. Med vänlig hälsning, Mikael syv