Marcus
    Kattegatgymnasiet i Halmstad Skeppargatan deras teknikprogram är det mycket No där? Är 150 poäng mycket no?jag ligger På D nästan C i matte och E i No ämnena tror ni jag klarar gå Teknikprogrammet då?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus, jag tror absolut att om du gör ditt bästa, har hög närvaro och gör läxorna varje vecka - kommer du att lyckas med dina gymnasiestudier. 150 poäng är inte mycket, det är bara en liten del av de 2500 poäng som gymnasieutbildningen innehåller /det är, om jag har räknat rätt, ca 8 %/.

    Bästa hälsningar & trevlig helg!
    Julia SYV