Natalie
    Jag undrar hur många det har varit förut som har sökt till humanistiska på katedral i Växjö tidigare år

    1 Svar

    Helena SYV
    Hej Natalie!
    Om du tar en kontakt med din studie- och yrkesvägledare på skolan så kan du säkert få hjälp att få ett svar. Du kan annars titta på gymnasieantagningens sida och se om de har den statistiken tillgänglig på sin sida www.vaxjö.se/gymnasieantagningen
    Hälsningar Helena